čtvrtek 25. června 2009

Once (Never Ending Version)

Najednou se všechno neuvěřitelně rychle mění... každý den je novým poznáním a novým razantním rozhodnutím... kam to všechno vede? A proč tak strmě? Dnes mi slzy obnažily tvář, proboha, jak dlouho už jsem tu slast nepoznal? Vše kvůli jednomu člověku, kvůli mému alter egu... Once ("nevermore version") - viděl jsem, cítil jsem a uvědomil si... vše jsem pochopil... snad v té trošce slz byla i kapka soucitu, ale především velké procitnutí... nikdy jsem si neuvědomil, že v tobě vidím část sebe, jen ne tak otevřenou a smutnou, ale je tam, nyní zřetelná jak polární zář... jsem rád, že už nebudeš tím smutným, jsem zdrcen, protože už nikdy nebudeš tím otevřeným... ale možná se pletu a je to jen známka toho, jak málo se ještě známe a především za jakých podmínek se známe... každopádně jsi mi otevřel oči, donutils mě vnímat svět jinak, vnímat ho každou vteřinu, která pak sama splyne do hodin, dní a let... kéž bys byl žena... sbohem a nashledanou... děkuji za všechno...

1 komentář:

  1. A proč bys nemoh bejt ženská Ty ty zasranej šovinisto?!;)

    ne, vážně, díky Lukáši, dojalo mě to

    *martin*

    OdpovědětVymazat